سوالات متداول مشتریان.

آیا قیمت های سایت به روز است؟

بله، ما همواره در قسمت فروشگاه سایت توسعه کارت ویرا (تی سی ویرا) تمام سعی خود را انجام می دهیم تا وضعیت قیمت و موجودی سایت به روز باشد. با این حال مشتریان جهت آگاهی از آخرین قیمت و موجودی تنها لازمست ثبت سفارش نمایند.

آیا امکان تخفیف روی قیمتهای سایت وجود دارد؟

با توجه به اینکه قیمت گذاری کالاها در شرکت توسعه کارت ویرا بر اساس حداقل حاشیه سود می باشد، متاسفانه امکان هیچ تخفیفی بر روی قیمت های آن وجود ندارد.

از کجا بفهمم کالایی در فروشگاه تی سی ویرا موجود است؟

بطور معمول، تمام کالاهایی که در وب سایت ، وضعیت آنها موجود است، در انبار فروشگاه موجود می باشند. برای اطمینان میتوانید با قسمت پشتیبانی سایت تماس حاصل نمایید.

آیا امکان خرید حضوری وجود دارد؟

بله وجود دارد. جهت خرید حضوری شما میتوانید به همراه مدارک به دفتر شرکت مراجعه کرده و دستگاه خود را انتخاب کرده و تحویل بگیرید.

آیا می توانم کالا را درب شرکت تحویل بگیرم؟

بله. امکان تحویل کالا درب شرکت وجود دارد.

آیا می توانم کالای خود را در هنگام تحویل، باز و رویت نمایم؟

بله، غیر از موارد خاص که در برگ رسید تحویل کالا، قید می گردد، مشتریان محترم موظف هستند در تمام موارد کالا را تحویل ظاهری بگیرند، یعنی پس از تسویه مبلغ فاکتور، ابتدا می بایست کالای خود را از نظر ظاهری بررسی می نمایند و سپس رسید تحویل کالا بصورت صحیح و سالم را امضاء نمایند.. این مورد هم برای ارسال از طریق ناوگان تی سی ویرا و هم از طریق پست و باربری نیز صادق و یکسان می باشد.

آیا می‌توانم برای شخص دیگری از تی سی ویرا خرید کنم و سفارش تحویل آن شخص داده شود؟

بله، با قید این مطلب در هنگام خرید که سفارش تحویل شخص دیگر داده می شود، می توان کالا را به شخص مورد نظر شما تحویل داد.

از وضعیت سفارشی که ثبت کرده‏‌ام، چگونه می‌‏توانم مطلع شوم؟

تی سی ویرا با ارسال پیامک‏، مرحله به مرحله وضعیت سفارش را به شما اعلام می‏‌کند.

علاوه بر آن، در صورتی که عضو سایت هستید می‏‌توانید وارد کنترل پنل خود شده و در بخش سفارشات از وضعیت سفارش مطلع شوید.

می‏‌توانم سفارشم را تلفنی ثبت کنم؟

بله. میتوانید سفارشات تلفنی خود را با قسمت فروش هماهنگ نمایید. خرید از سایت تی سی ویرا به منظور تسریع فرایند پردازش و ارسال سفارش و نیز کاهش امکان بروز خطا در ثبت سفارش، به مشتریان محترم پیشنهاد می گردد.

برای انتخاب و خرید کالا در سایت نیاز به مشاوره دارم، راهی وجود دارد که در تصمیم‏ گیری به من کمک کند؟

کارشناسان توسعه کارت ویرا تمام تلاش خود را می‏‌کنند تا اطلاعات مورد نیاز برای خرید هر کالا در سایت وجود داشته باشد، با این حال در صورتیکه اطلاعات موجود در سایت برای شما کافی نمی باشد، می توانید پس از تماس با کارشناسان و مشاوره رایگان سوالات خود را مطرح، سپس در صورت تمایل سفارش خود را نهایی بفرمایید.

ممکن است پرداخت اینترنتی ناموفق و مبلغ از حساب من کم شده باشد؟

بله، در برخی موارد ممکن است هنگام پرداخت صورتحساب، وجه از حساب شما کسر اما پرداخت اینترنتی شما تایید نگردد، در این موارد وجه معمولا بلافاصله از طرف بانک به حساب شما عودت داده می شود اما ممکن است این عودت حداکثر تا ۷۲ ساعت به تاخیر بیافتد که مربوط به بانک بوده و هیچ ارتباطی به فروشگاه ندارد.

آیا پرداخت اینترنتی وجه سفارش در سایت تی سی ویرا(توسعه کارت ویرا ) امن است؟

شما هنگام پرداخت اینترنتی، از سایت تی سی ویرا وارد درگاه بانک مورد نظر شده و از طریق درگاه و وب سایت آن بانک، وجه خود را پرداخت می نماید. لازم به توضیح است که درگاه های بانکی نیز با توجه به آنکه از پروتکل امن https استفاده می کنند، جایی برای نگرانی ندارند. در ضمن برای احتیاط بیشتر شما می توانید در هنگام ورود اطلاعات کارت بانکی خود از صفحه کلید مجازی استفاده کنید.

چگونه می توانم از هزینه ارسال کالا به شهر خود مطلع گردم؟

مشتریان محترم هنگام ثبت سفارش و قبل از پرداختن هر گونه وجهی می توانند روشهای ارسال و هزینه مرتبط با هر کدام از آنها را با کارشناسان شرکت هماهنگ نموده و یا در سایت تی سی ویرا مشاهده نمایند. این هزینه ها توسط سیستم و بر اساس روش ارسال انتخابی، حجم و وزن کالا و مسافت تا شهر مقصد بصورت مکانیزه محاسبه و نمایش می گردند.

error: کپی‌برداری از محتوای شرکت توسعه کارت ویرا پیگرد قانونی دارد