کارتخوان اندرویدی چه مزایایی دارد؟

کارتخوان هایی که سیستم عامل آن ها اندرویدی باشد، کارتخوان اندرویدی گفته می شود. کارتخوان اندرویدی نسل جدیدی از دستگاه های کارتخوان است که ویژگی ها و امکانات زیادی در زمینه فناوری دارد که با سرعت بالاتری تراکنش ها را انجام می دهد. صفحه نمایش این کارتخوان ها تمام لمسی می باشد و همانطور که کارتخوان سیار هستند به خط تلفن نیاز ندارند درنتیجه حمل و نقل آن ها آسان است. بدین صورت می توان گفت که کارتخوان اندرویدی موبایل یا تبلتی است که به کارتخوان پیشرفته تبدیل شده است.

کارتخوان اندرویدی چه ویژگی هایی دارد؟
مهم ترین تجهیزات و امکاناتی که کارتخوان اندرویدی دارد، می توان به موارد زیر اشاره کرد:

▪️دوربین

▪️چاپگر

▪️اسکنر دو بعدی

▪️وای فای

▪️بلوتوث

▪️بارکد خوان

▪️کارت حافظه جانبی

▪️اتصال به نرم افزارهای مالی و حسابداری

مزایا و کاربردهای کارتخوان اندرویدی
در رستوران ها، کافی شاپ ها، مجتمع های تجاری و کسب و کارهای دیگر می توان از کارتخوان اندرویدی استفاده کرد. کارتخوان اندرویدی برای انجام تراکنش، سرعت بالایی دارد و مانده حساب شخص را نیز در انتهای فاکتور چاپ می کند. از دیگر مزایای کارتخوان اندرویدی می توان به ثبت سریع سفارشات، گرفتن گزارش لحظه ای دقیق، قابلیت نصب نرم افزار اندروید بر روی دستگاه، قابلیت ذخیره سازی  به وسیله باطری های قابل شارژ اشاره کرد.

امکان حمل و نقل: با توجه به پیشرفت فناوری، اکثر افراد خرید غیرحضوری و پرداخت در محل را ترجیح می دهند. کارتخوان اندرویدی توسط نرم افزار حسابداری کسبه پشتیبانی می شود و با استفاده از آن می توان حساب مشتری را تسویه نمود و همزمان فاکتور صادر شود و هم تراکنش بانکی انجام شود و فیش نیز به مشتری تحویل داده شود. همچنین امکان اضافه کرن لوگو، سربرگ، آدرس و شماره تماس فروشنده و خریدار به فاکتور برای هر کسب و کاری وجود دارد.

عملکردهای متفاوت: اندازه چاپگر کارتخوان اندرویدی از نوع شش سانتی متری است و از رول های کاغذ سنتی نیز پشتیبانی می کند. با متصل کردن این کارتخوان به حساب مشتری، می توان پس از هربار تراکنش، آخرین وضعیت صورت حساب مشتری را نشان دهد. این نوع کارتخوان ها با سیم کارت تمامی اپراتورها سازگار است و به راحتی می توان آن را به اینترنت متصل نمود. از دیگر ویژگی های مهم کارتخوان اندرویدی، داشتن دوربین عکاسی است که می توان شرایط حساس را ثبت نمود. کارتخوان اندرویدی علاوه بر فاکتور صادر کردن، اموری مانند: انبارداری، بانکداری، دریافت و پرداخت، محاسبه سود و زیان، مدیریت بدهی و طلبکاری‌ها فارغ از زمان و مکان را مدیریت کنید.

 

 

مانند نرم افزار حسابداری، کارتخوان اندرویدی به شما می گوید که در چه بازه زمانی فروش بیشتری داشته اید تا بتوانید مدیریت بهتری بر کسب و کار خود داشته باشید. در برخی از کسب و کارها مانند رستوران که تعداد مراجعه کنندگان برای پرداخت زیاد می باشد، سرعت انجام تراکنش در پرداخت بسیار حائز اهمیت می باشد. بنابراین انتخاب کارتخوان اندرویدی گزینه مناسب برای کسب و کار شما می باشد.

قیمت مناسب: این دستگاه ها با توجه به سبک بودن و سرعت بالا، قیمت مناسبی دارند. برای کارتخوان اندرویدی تبلت های متعددی با برند: سامسونگ، لنوو، ایسر، دل وجود دارد که با توجه به بودجه خود می توانید یکی را انتخاب کنید.

اتصال به گوشی اندرویدی یا تبلت: امکان اتصال کارتخوان اندرویدی به تبلت دارای سیستم عامل اندروید یا ویندوز وجود دارد. سخت افزار اصلی کارتخوان اندرویدی، دستگاه تبلت می باشد که با هزینه کم هم م یتوان آن را تهیه نمود.

تعامل با مشتری: در برخی از کسب و کارها مانند رستوران ها تعامل و ارتباز با مشتری در افزایش فروش بسیار موثر است. با کارتخوان سایر اندرویدی می توان به میز مشتری مراجعه کرد و هنگام پرداخت با او تعامل بیشتری ایجاد کرد.

داشتن امنیت: سیستم عامل اندروید توسط گوگل توسعه پیدا کرده است و از کیفیت و محبوبیت خوبی برخوردار است. و با داشتن امنیت بالا، به درستی از داده های مشتریان محافظت می شود. همچنین پشتیبانی گوگل از سیستم عامل اندروید قوی است و خدمات وسرویس های آن همواره درحال به روز رسانی می باشد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

error: کپی‌برداری از محتوای شرکت توسعه کارت ویرا پیگرد قانونی دارد