رول کاغذ دستگاه کارتخوان

یکی از پرکاربردترین و موثرترین ابزارهای مورد نیاز در کسب و کارها دستگاه کارتخوان می باشد که معاملات روزانه را به راحتی و سادگی انجام پذیر می کند. یکی از آیتم های دستگاه کارتخوان، کاغذ آن می باشد. کاغذ حرارتی نوعی از کاغذهای چاپی است که به جوهر نیاز ندارد و فرآیند چاپ روی آن انجام می شود. عرض این کاغذ ها هشتاد میلی متر است و چاپ روی آن ها سریع و مشخص است. مواد تشکیل دهنده این کاغذها به صورتی است که موقع تماس با حرارت، چاپ روی آن تشکیل می شود.

رول کاغذ دستگاه کارتخوان یکی از ملزومات مهم و مورد استفاده در این دستگاه می باشد که بخشی از آن را به عنوان رسید بعد از کشیدن کارت و پرداخت الکترونیکی می توانید نزد خود نگه دارید. رول حرارتی از بهترین نوع های رول می باشد که با متراژ بیست متری و رنگ آبی قابل شناسایی است و همچنین از کیفیت بالایی برخوردار می باشد.

کاربرد رول حراراتی
این رول ها روی دستگاه کارتخوان بانکی قرار می گیرد و زمانی که شما کارت بانکی را می کشید، دستگاه به پرنتر حراراتی وصل است و با ایجاد حرارت روی رول کاغذی، باعث ایجاد فرآیند شیمیایی می شود و لایه های حرارتی نسبت به جوهر تحریک شده و جوهر روی کاغذ پخش می شود. در موقع خرید رول حرارتی به این نکته توجه داشته باشید که به چه علت رول های طویل تر قیمت بیشتری دارند. و همچنین رنگ این رول ها آبی است و گاهی رنگ مشکی آن نیز در بازار موجود است که قیمت آن بسیار بالا می باشد.

چه عواملی در کیفیت رول کاغذی تاثیر دارند؟
کیفیت این محصولات از مهمترین ویژگی هایی است که باعث می شود تا افراد به دنبال آن باشند. بسیاری از افراد که از دستگاه کارتخوان استفاده می کنند به خاطر بالا بودن کیفیت کاغذ دستگاه کارتخوان حرارتی به دنبال این هستند که آن را تهیه و مورد استفاده قرار دهند. قیمت این مدل از کاغذهای کارتخوان مناسب و ارزان است. از این کاغذها در صندوق های فروشگاهی، دستگاه های خودپرداز و پذیرنده های پوز استفاده می شود.

تمام پذیرندگان دستگاه کارتخوان تمایل دارند که از رول کاغذی با کیفیت استفاده کنند. عوامل زیادی در کیفیت رول های کاغذی تاثیر دارند از جمله: جنس کاغذ، جوهر مورد استفاده در تایپ اطلاعات روز رول، اندازه و قیمت. از با کیفیت ترین و بهترین رول های مورد استفاده می توان رول کاغذ دستگاه کارتخوان حرارتی را نام برد که با خیال راحت می توانید از آن استفاده کنید.

کاغذ حرارتی چگونه چاپ می کند؟
یکی از سوال هایی که ذهن پذیرندگان دستگاه کارتخوان را به خود مشغول می کند این است که نحوه عملکرد کاغذهای حرارتی در دستگاه پوز چگونه است. وقتی که رول کاغذی را در محل خود قرار می دهید و تراکنشی صورت می گیرد، کاغذ از خود واکنش نشان می دهد و رنگ آن کم کم تغییر می کند. سطح این نوع  کاغذها دارای یک ترکیب شیمیایی است که ترکیب اسید و رنگ است و این ترکیب بعد از این که با سطح کاغذ واکنش نشان می دهد به تدریج اثرات چاپ روی آن ظاهر می شود. رنگ های چاپ شده می تواند آبی، قرمز یا مشکی باشد. رنگ های نمایش داده شده به نوع ترکیب شیمیایی استفاده شده بر روی کاغذهای حرارتی بستگی دارد. با توجه به نحوه عملکرد کاغذ دستگاه کارتخوان حرارتی می توانید نسبت به خرید آن اقدام کنید. کاغذهای حرارتی را در یک محل خشک و سر نگهداری کنید و از برخورد آب، روغن، مواد چربی و گرما با آن جلوگیری کنید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

error: کپی‌برداری از محتوای شرکت توسعه کارت ویرا پیگرد قانونی دارد