چند نکته که در بازاریابی دستگاه کارتخوان شما را اذیت می کند

▪️عدم شناخت محصول
یک دلیل بسیار مهم در فروش دستگاه کارتخوان، شناخت محصول است. در صورت شناخت کامل دستگاه کارتخوان، مدل ها، جزییات مربوط به هر کارتخوان، امکانات و آگاهی از مزایای استفاده از آن، به شما کمک می کند تا مذاکره بهتری داشته باشید. بتوانید محصول را کامل معرفی کنید و پاسخگوی سوالات باشید. برخی افراد بدون شناخت فنی از انواع دستگاه های کارتخوانی که دارند و عدم شناخت معایب دستگاه های کارتخوان رقبای خود اقدام به مذاکره با خریدار می کنند و تمایل به فروش دارند. و به خاطر عدم شناخت کافی از مزایا و معایب محصول موفق به فروش نمی شوند. در صورتی که دستگاه کارتخوان به درستی به خریدار معرفی نشود، تقاضا و خرید نیز کاهش می یابد.

 

راه حل: با مطالعه در مورد انواع دستگاه های کارتخوان، ویژگی ها و مزایای آن و این که این نوع کارتخوان برای چه کسب و کاری مناسب است می توان به شناخت رسید و با توضیح، آگاهی مشتری را نسبت به خرید دستگاه کارتخوان بالا برد. بهترین روش برای برطرف کردن مشکل این است که هر مدل دستگاه کارتخوان را با دقت و جزییات مورد مطالعه قرار گیرد و اگر سوالی در مورد ویژگی های دستگاه کارتخوان برایمان پیش آمد، در آن مورد تحقیق کنیم.

 

▪️عدم تسط بر مذاکره
یکی دیگر از مواردی که باعث می شود هنگام فروش اذیت شویم این است که به آن چه که داریم توجه نمی کنیم و در پی داشته های دیگران هستیم. بر روی خریداران و بازاری که در اختیار داریم تمرکز نمی کنیم تا دستگاه کارتخوان مورد نیاز آن ها را بفروشیم و به جای آن روی خریداران جدید در بازارهای دیگر که اعتمادی هم به ما ندارند تمرکز می کنیم و به سراغ آن ها می رویم و نتیجه نامطلوب می گیریم.

 

راه حل: ابتدا به سراغ خریداران بالفعل، دوستان و آشنایان بروید و روی آن ها تمرکز کنید و برای فروش دستگاه کارتخوان به آن ها تلاش کنید. اگر از دستگاه کارتخوان خود اطمینان دارید و معتقد هستید که هر کسب و کاری باید آن را داشته باشد، پس از دوستان و اقوام خود شروع کنید.

 

▪️آموزش
معمولا فروشنده های دستگاه کارتخوان به اطلاعات خود در طی سالیان کاری اکتفا می کنند و اطلاعات خود را به روز نمی کنند و برای بالا بردن آگاهی خود تلاش نمی کنند. به دلیل عدم شناخت کافی فروشنده با ویژگی ها و خصوصیات دستگاه کارتخوان، نمی توانند آن را به درستی معرفی کنند و در مورد آن کامل توضیح دهند. به همین دلیل هنگامی که در مورد دستگاه از شما سوالی می شود، شما اذیت می شوید و قادر به پاسخ دادن نیستید یا از جواب دادن طفره می روید و گاهی با این جواب که این مدل دستگاه برای صنف شما مناسب نیست از پاسخ دادن صرف نظر می کنید. تمام این موارد باعث می شود به فروش مطلوب خود نرسید و خریدار نیز منصرف می شود و محصول را از سایر فروشندگان تهیه می کنند.

 

راه حل: در کلاس ها، سیمینارها و همایش ها شرکت کنید و روی خودتان سرمایه گذاری کنید. دانستن حتی یک نکته برای شما درآمد بیشتری به ارمغان می آورد. مطالع کنید و به دانسته های خود بیافزایید. ویژگی ها و امکاناتی را که یک دستگاه کارتخوان دارد به طور کامل مطالعه کنید. همچنین کاتالوگ ها منابع ارزشمندی برای یادگیری درباره دستگاه کارتخوان است. به دانسته های خود اتکا نکنید، آموزش و دانستن شما رو به روز نگه می دارد و می توانید موفق باشید. فروش و بازار هر روز در حال تغییر است، خودتان را برای تغییرات آماده کنید تا اذیت نشوید تا بتوانید به فروش موفقی دست یابید. هرچه به زبان ساده و راحت اطلاعات را در اختیار مشتری قرار دهید فروش بیشتری خواهید داشت.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

error: کپی‌برداری از محتوای شرکت توسعه کارت ویرا پیگرد قانونی دارد