دستگاه های کارتخوان لمسی

دستگاه های کارتخوان لمسی نسل جدیدی هستند که به سیستم عامل اندروید مجهز می باشند. به طوری که امکانات چند دستگاه مانند کارتخوان، چاپگر، دوربین و بارکدخوان در یک دستگاه جمع شده است. می توان گفت که این دستگاه چند کاربرد دارد و همچنین انواع مختلفی نیز دارند. دستگاه های کارتخوان مثل یک گوشی اندروید یا تبلت با کارتخوان یکی شده است. هر کاری که شما با گوشی اندروید می توانید انجام دهید، با کارتخوان هم قادر به انجام آن هستید. صفحه نمایش رنگی و ظاهری زیبا دارند و همچنین عملکرد مناسب تری نسبت به دستگاه های کارتخوان دیگر دارند. حمل و نقل راحت و سبک بودن از دیگر ویژگی های دستگاه های لمسی است.

 

آیا خرید دستگاه کارتخوان لمسی مهم است؟
کار با دستگاه کارتخوان لمسی به مراتب راحت تر است. صفحه نمایش بزرگ لمسی زیبایی خاصی را به دستگاه داده و نیز برای مشتریان تراکنش را آسان تر کرده است. همچنین دستگاه های کارتخوان لمسی در سرعت کار و عملکرد کسب و کارها تاثیر به سزایی دارند. این دستگاه تراکنش خرید، دریافت موجودی، خرید شارژ، پرداخت قبض و صدور فاکتور فروش را با سرعت بیشتری انجام می دهد و در نتیجه در زمان صرفه جویی می شود که می توان تعداد تراکنش بیشتری را انجام داد.

 

هنگام خرید کارتخوان لمسی به چه نکاتی باید توجه کنیم؟
▪️دستگاه کارتخوانی که سبک تر هستند حمل  و نقل آن ها نیز راحت تر است.
▪️اگر ظرفیت باتری و قابلیت نگهداری دستگاه کارتخوان لمسی بیشتر باشد، مناسب تر است.
▪️دستگاه کارتخوان لمسی باید قابلیت اتصال به تمام حساب های بانکی را داشته باشد.
▪️امکان پشتیبانی از اینترنت سیم کارت به ویژه اینترنت نسل چهار را داشته باشد.

 

دیگر ویژگی های کارتخوان لمسی
▪️سرعت دستگاه کارتخوان لمسی سیار به دیتای سیم کارت وابسته است
▪️دستگاه های لمسی به رول کاغذی برای چاپ رسید نیاز دارند
▪️تمام حساب های بانکی کشور باید به کارتخوان وصل شوند
▪️دستگاه های کارتخوان لمسی بهتر است بی سیم باشند تا در زمان قطعی برق، امکان استفاده باشد

 

در چه شغل هایی می توان از دستگاه کارتخوان لمسی استفاده کرد؟
رستوران ها، کیترینگ ها و فروشگاه هایی که پرداخت در محل دارند، شرکت های تولید مواد غذایی و مکان هایی که مخابرات آنتن دهی ندارد، استفاده از کارتخوان لمسی انجام تراکنش را راحت و آسان می کند و بسیار کارآمد است.

 

مزایای دستگاه کارتخوان لمسی
کاربرد ساده از ویژگی های بارز دستگاه های کارتخوان لمسی است که استفاده از آن نسبت به دکمه های سخت افزاری آسان تر و راحت تر می باشد. سرعت عمل دستگاه های کارتخوان لمسی 20 درصد نسبت به دستگاهای دکمه ای بیشتر است و برای فروشگاه ها و مراکز خریدی که با انبوه مشتریان رو به رو هستند بسیار کاربردی و کمک کننده است.
به روز بودن از دیگر ویژگی های دستگاه کارتخوان لمسی است که می توان به آن اشاره کرد. به روز بودن و استفاده از این تکنولوژی به مشتری این اطمینان را می دهد که کسب و کار شما با پیشرفت تکنولوژی پیشرفت می کند و ارتقا داده می شود که این حس امنیت و اطمینان را به مشتری می دهد.

 

آیا از دستگاه کارتخوان لمسی باید استفاده کنیم؟
امروزه با پیشرفت تکنولوژی باید با آن همراه شد و در کسب و کار نیز به روز بود. دستگاه های کارتخوان لمسی را می توان به عنوان یکی از به روزترین سخت افزارهای حوزه پرداخت دانست که به پذیرنده کمک می کند تا تراکنش آسان تر و بهتری را تجربه کند. دستگاه کارتخوان لمسی برای مکان های که با کمبود فضا مواجه هستند مناسب است زیرا دیگر نیازی به صندوق فروشگاهی و پرینتر جداگانه نیست برای چاپ نیست و دستگاه لمسی فاکتور و رسید را چاپ می کند. دستگاه پوز لمسی با قابلیت نصب انواع اپلیکیشن ها دریافت سفارش از مشتری را خیلی راحت کرده است و با مراجعه به میز مشتری و پرداخت هزینه آنی باعث صرفه جویی زمان می شود. با توجه به قیمت بالای صندوق فروشگاهی این دستگاه کارکرد بسیار عالی دارد و سرعت کار را بالا می برد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

error: کپی‌برداری از محتوای شرکت توسعه کارت ویرا پیگرد قانونی دارد