دستگاه کارتخون سیار، چه ویژگی هایی دارد؟

با وجود دستگاه کارتخوان خرید و تراکنش های مالی بسیار راحت و سریع شده است. داشتن دستگاه کارتخوان، حمل و نقل وجه نقد را آسان کرده و از صرف زمان در صف های طولانی بانک جلوگیری می کند. همچنین ریسک خطرات احتمالی مانند گم کردن و سرقت پول را بسیار کاهش می دهد. دستگاه کارتخوان دارای انواع مختلفی است که مدل سیار آن بسیار محبوب می باشد. این دستگاه ویژگی های مختلفی دارد که در ادامه به آن می پردازیم.

 

آنتن دهی دستگاه کارتخوان سیار
آنتن دهی از مهم ترین ویژگی های دستگاه کارتخوان می باشد. در صورتی که در هر مکانی تلفن همراه شما آنتن داشته باشد، دستگاه کارتخوان نیز آنتن دهی خواهد داشت. در نتیجه شما با خیال راحت می توانید از دستگاه کارتخوان سیار استفاده کنید و نگران کیفیت آنتن دهی و ارتباط آن نباشید.

 

در برابر ضربه مقاوم بودن
دستگاه های کارتخوان سیار در برابر ضربه تا حد زیادی مقاوم هستند. حتی با وجود این ویژگی بهتر است برای پیشگیری از بروز مشکلات احتمالی در مراقبت و نگهداری از آن دقت لازم را داشته باشید تا به تعمیر دستگاه نیازی پیدا نکنید.

 

مصرف پایین باتری
میزان مصرف باتری دستگاه کارتخوان سیار بسیار کم است و مدت زمان زیادی می توان از آن استفاده کرد. البته این نکته را فراموش نکنید که میزان مصرف باتری به میزان استفاده از دستگاه کارتخوان سیار نیز بستگی دارد. هر چه از دستگاه کارتخوان بیشتر استفاده شود، شارژ باتری زودتر تمام می شود. در نتیجه می توان گفت که تمام شدن زودهنگام شارژ باتری جزء مشکلات دستگاه کارتخوان سیار نمی باشد.

 

امنیت دستگاه کارتخوان سیار
این دستگاه ها امن و مطمئن هستند و شما در هر جایی به راحتی می توانید از آن استفاده کنید.

 

انواع تراکنش های مالی
از دیگر ویژگی های دستگاه کارتخوان سیار، می توان به خرید، پرداخت قبض، شارژ موبایل، مانده حساب، گردش روزانه و … اشاره کرد. همچنین شما می توانید به اطلاعات تراکنش‌ های حساب خود بعد از گذشت چندین ماه دسترسی داشته باشید. پس نیازی نیست که نگران پاک شدن اطلاعات مربوط به فاکتورهای فروش باشید.

 

جهت استفاده برای انواع کارت های بانکی
تمام کارت های بانکی را می توان در دستگاه کارتخوان سیار استفاده کرد. کارت مشتری از هر بانکی که باشد می تواند تراکنش را انجام دهد و مبلغ از حساب او به حساب شما واریز می شود دستگاه‌ های کارتخوان سیار به همه بانک‌ ها مانند: بانک ملی، بانک ملت، بانک صادرات، بانک پاسارگاد ، بانک پارسیان، بانک سپه، کوثر، رسالت، بانک قوامین، بانک دی و… وصل می‌ شود و مشکلی در این زمینه وجود ندارد.

 

نحوه فعال سازی
فعال سازی و استفاده راحت از دیگر ویژگی های دستگاه کارتخوان می باشد. شما می توانید با مطالعه دفترچه راهنمای دستگاه کارتخوان سیار با ویژگی ها و کاربردهای آن بیشترآشنا شوید و نحوه کار با دستگاه را فرا گیرید.

 

آیا دستگاه کارتخوان سیار برای شما مناسب است؟
دستگاه کارتخوان سیار، به نحوی فرآیند خرید و فروش را برای مشتری و پذیرنده راحت می کند. این دستگاه برای کسب و کارهای که مدام در حال جابجایی می باشند و در مکان ثابتی حضور ندارند بسیار مناسب و کارآمد می باشد. با توجه به کاهش استفاده از پول نقل و افزایش تراکنش های الکترونیکی داشتن دستگاه کارتخوان به رونق فروش کسب و کار شما کمک فراوانی می کند. همچنین استفاده از دستگاه کارتخوان از رفت و آمد به بانک و ماندن در صف های طولانی را به حداقل می رساند و در هزینه ها نیز صرفه جویی می شود.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

error: کپی‌برداری از محتوای شرکت توسعه کارت ویرا پیگرد قانونی دارد